Kim and Kanye Named Their Baby Girl…

31 comments
June 18, 2013 ‐ By

Kanye-and-Kim-PF

Word on the street is that Kim and Kanye have named their new daughter Kaidence Donda West.

Now, nothing has been confirmed yet, but MediaTakeOut, which we admit is highly suspect, has reported that a nurse at Los Angeles’ Mount Sinai hospital revealed the name.

While this is all heresay at this point, when I found out the couple was having a baby girl, I knew it would be fitting to name her after her late grandmother.

Earlier today, other sources speculated that the couple named their daughter Kai Georgia Donda West, with Georgia representing Kim’s late father’s middle name “George.”

Personally, I prefer the first one Kaidence to Kai. But it’s really not up to me.

Whatever the little girl will be called, she’s already being warmly welcomed in the family.

Khloe Kardashian had this to say about the birth of her niece on Sunday, the day after she was born.

 

Guess we’ll all know the little one’s name in due time. If you had to guess, which name do you think Kim and Kanye gave their daughter?

 

More from Styleblazer

More from Mommynoire

MadameNoire Video

Comment Disclaimer: Comments that contain profane or derogatory language, video links or exceed 200 words will require approval by a moderator before appearing in the comment section. XOXO-MN
  • Just saying!!

    WOW clearly I’ve been out of the loop. Didn’t know they had the baby lmao! Guess that means I actually had a life these past few days!

  • Anesha Johnson

    Whats up with all these f*cked up names women giving these precious girls….C’mon with this bullish, that name reminds of Nightmare on Elm Str…..

  • CoCo Lee

    Lol My Boyfriend name is Kai!!!! :)

  • AJ_456

    I thought Karlie could have been a cute name, but I LOVE Kaidence!

  • NLCMK

    Khalyeezy

    • Anesha Johnson

      LMFAO……

  • moni

    Leave that first letter K out of it!!!! Let that baby be Georgia or Donda that’s more respectable. Donda Georgia West would be beautiful. Yall acting like 16 year olds naming a baby with “Cool Letters”

  • Bits

    people are so unoriginal. If this is true why did the baby have to have a name that starts with a K anyway? its kinda like when wearing matching outfits with your bff ALL the time in high school was considered cool. sigh…

  • TiaRoz

    I thought they would name the baby Kardashian Donda West. That way Kim gets to keep her name in there…and if by some miracle Kanye wifes her, then they’ll all be Wests…

  • Sol Child

    Lmao@ y’all snapin at each other. I’m curious where donda came from. Makes me want to sing that super cat song. Dundada. Lol

    • Anesha Johnson

      Donda is Kanye’s mothers’ name, Donda West….girl stop….lol.

  • Rosemary Davis

    Who thought of the name Kaidence they might as well named her Kandance which would have been much better now Donda that’s another story and I get that was his Mom’s name but in this day and time I don’t anyone would want the name Donda be it first or middle name I would not want to saddle my child with the name of my Mother if I know that yrs later she may be teased but to each his own

  • amir bey

    @ladies night. How ignorant to criticize the choice one makes for their child’s name while you hide behind yours. Find some class.

    • LadiesNight

      Just like why are you criticizing me over MY opinion? Opinions are like a%#hole everyone has one. Get a life,stan. Also,what type of name is Amir?Your name is also ghetto!!!

      • xxdiscoxxheaven

        Amir is a Muslim name.

  • LadiesNight

    The name is UGLY!!!I don’t like Kaidence. All my black facebook friends and people on the internet ruin the names Hayden,Chloe,Kaydence,Brayden,Zayden,Braylen,Jayden,and all those “white” names. Can people be more original now?SMH!!

    • Trisha_B

      Jayden? Braylen? Those are white names? Then what’s considered black names? lol

      • LadiesNight

        Why do you care? That was MY opinion,now hush up and mind your OWN business,Trisha(also an UGLY name).

  • toussuite

    But she didn’t have the baby at “Mt. Sinai” I’ll believe it when they reveal it.

  • toussuite

    But she didn’t have the baby at “Mt. Sinai” I’ll believe it when they reveal it.

  • Trisha_B

    I like both names!

  • Ms_Sunshine9898

    I thought Kayla would have been nice . . .

    • Rosemary Davis

      Me too

  • Tanika Carroll

    I just thank God that whichever name they chose whether Kaidence or Kai, they are both pretty, pronounceable, and normal.

  • guest

    I hope Khole will be able to have kids soon. I feel for her. Out of all of the crazy people in that family Khole seems pretty cool and has some sense. Hope she will be blessed to have a child soon.

    • LadiesNight

      “Crazy”?Bye Girl or he/she. You’re the ONLY the crazy.

      • tigger42

        Such a hater. Who pissed in your cheerios? Go with God. You clearly need him!

        • LadiesNight

          Why do I have to be labeled as a “hater”? Who hurt you?Get a life,clown.

  • howwedoit

    Soooo awesome. I see they kept the “K” initial thing going. I wish this couple happiness. ;;)

  • greentea516

    Kaidence Donda is a cute name, nice tribute to his mom

  • WhatYouAllow.com

    I like Kaidence. Very pretty.

Get the MadameNoire
Newsletter
The best stories sent right to your inbox!
close [x]