Where Are They Now? The Cast of “My Brother and Me”

49 comments
November 7, 2012 ‐ By Kendra Koger

tumblr.com

Arthur Reggie III/”Alfie”
Alfie was the athletic, popular brother who showed a talent in basketball but had to humble himself down and stop being a ball hog.
Before my “Brother and Me,” you might remember seeing him in episodes of “Martin.”  After “My Brother and Me” he appeared in the movies Bulworth, and Sliders.  He also did some voice acting in the show “C-Bear and Jamal.”  But now he mainly focuses on a rap career, under the name “Showbizness.”  He released a mixtape named “Purple Heart,” and in this interview he talks about releasing another mixtape that was in the process of being finished.

allstarpics.net

More from Styleblazer

More from Mommynoire

MadameNoire Video

Comment Disclaimer: Comments that contain profane or derogatory language, video links or exceed 200 words will require approval by a moderator before appearing in the comment section. XOXO-MN
  • °ThaNiggaYaLuv2Hate°

    Deonne & Melanie Wuz So Damn Fine Smh It Ain’t Make No Sense Lol i Wish The Girl Who Played Melanie Still Acted

  • Darrin C. Winston Jr.

    Amanda Seales is also the host of VH1’s Master of the Mix!

  • Jerome

    Harry goes by the name bubba these days. Bubba naylor, went to Florida state university, lambda chi alpha fraternity.

  • BP

    I loved this show!!! I’d always have to catch this and Cousin Skeeter!

  • SheHasTea

    So… the Sister’s name is now Aisling Schenck and she is married. She’s on FB.

  • http://www.facebook.com/southphillygirl215 Kenya Tyler

    You’ve taught me something today…Kim Whitley was on this show. Now, I will admit that I vaguely remember this show, I love Kim Whitley!!!

  • roo08

    How did I know the first kid became a “rapper” and has made mixtapes….zzzzzzz…

  • http://www.youtube.com/user/ChakaKhanian?feature=mhee ChakaKhanian

    I loved my Brother and Me, but what black couple names their son ‘Alfie’ lol? Another thing, did anyone peep the Delta and Omega displays in their home?

  • http://profile.yahoo.com/SYNZLAE7TVZXQT3JCSIIPLC26A David

    This was one of my favorite show when i was a kid.What happened to today’s kids shows?

  • Nora

    In 1999, I was the manager of a retail store in the mall. Aisling worked for me part time. I had no idea about her acting past until one of the assistant managers told me that he recognized her and asked her if she was the sister on this show. She was so sweet and an incredibly hard worker. I remember how pretty she was and wished you had been able to find a recent picture. I’m glad to hear that she married and has children.

  • chanela

    *eye-roll* @ the guy who played alphie and his “mixtape” who the hell DOESN’T have a mixtape? we need to find another hobby for black men to do. why is every black men an aspiring rapper? why not a chef? or business owner (i don’t mean the type of business they already do “hustling” by going on each train car all day selling blunt wraps,bootleg dvds,incense and candy -_-),scientist? or inventor? they make good money and at least it’s positive! how could any mother be proud of their son while hes making money by being extremely disrespectful and violent in all his songs? it’s so tired! do something constructive fella! *end rant*

    • cake211

      how you gon come away from this article with that negativity? yeah, obviously, homie made some questionable decisions, but you have other actors that went to Ivy League schools, who live good lives with their families. you gonna choose to focus on the one bad example instead of the other good ones? not cool man, not cool.

  • Ona2684

    I’m sorry, I understand that ads are how you guys pay the bills but this is ridiculous. I cant even get to the next page w/o my computer freezing. You guys need a new plan or need to work something out. It’s getting less and less worth it to even visit this site.

    • http://socialwebtools.info/ Charnita Fance

      What browser do you use? There are ad blocking plugins/extensions for ALL!! That will get rid of all the ads and make the pages load faster……

  • Guest

    I loved this show! Sad to hear the actress who played the mother passed away. And Alfie is looking rough! My bro just brought this show up recently lol

  • http://profile.yahoo.com/HLHG2FWXZ6BZRPBSUU3Y65JXMU Lark

    You can watch these episodes on youtube!

  • C_LA’CHELLE

    DEONNE- U-G-L-Y YOU AINT GOT NO ALIBI YOU UGLY YEA YEA U UGLY GOO- 0123 SURE LOOKS LIKE A WEAVE TO ME ITS PHONY YEA YEA ITS PHONY LMAO I LOVED THIS SHOW AS A KID!!

  • Meelah

    I don’t remember this show at all…

  • A-Tay

    This was my absolute FAVORITE show back then! Then it was Rocko , Rugrats and Doug

  • clove8canela

    Wow. Talk about a trip down memory lane! I wouldn’t know the show by name, but I remember all the characters, down to the way that guy used to say “don’t hold your breath!” I had such a crush on Goo! I’m an early 80s baby btw and I loved this show. I actually loved everything nick had to offer in the 90s.

  • ladylyons

    I loved this show!!! I’ve cheesing hella hard reading this. Goo Punch! Goo Punch!

  • Kisses

    They weren’t the best actors but this show was still great! “HIT ME!” Lmao

    • LQQK

      LMAO!!!!! I LOVED that line!!!!!

  • NONEYA

    Im getting old!! I can remember watching this with my 19 year old daughter!!

  • http://pulse.yahoo.com/_ZHDMT35LRERMKEBTGKD7CQ5O6Y ms campbell

    were they’re really only 13 episodes? Damn! When i saw Goo, it took me back to the episode where he was dreaming and singing “Goo Punch, all together now Goo Punch, everybodyyyy Goo Punch” lmao

  • http://twitter.com/MizzJazzyPeach J Mc

    For the longest I’ve been feeling like I’ve seen Tyler the Creator somewhere before and then you post this, ALFIE!!!!!!

  • Zettai

    I’ve been waiting to see this show since teennick started their 90s Are All That lineup… cross your fingers!

  • YesImHere

    LOVED THIS SHOW!!! :)

  • Janelle

    I loved this show when I was a kid!

  • ijs

    This must have been before my time bc lol i def dnt remember this show i LOVED nick as a kid. and Go KIM i LOVE black dynomite

    • Mia

      I don’t remember this one either. But I remember the guy Arthur. He played “Water head” on the xmas Martin episode.

  • Kiyoko Kayo Hisoka

    Yikes@ Alfie and Goo!

  • anonymous

    You can keep mostly all of those “now” pictures. #dead.

  • http://twitter.com/MsRedboneBrite Tee Elyse

    I SWEAR everyone I’ve asked about this show does not remember it!! I watched Nickelodeon faithfully as a child, and I loved this show!!

    *Waves hands in the air* “GOO! PUNCH! GOO! PUNCH!”

    & I did NOT know that was Amanda (Diva) that played the sisters best friend!! Wow!! Learn something knew everyday!

    • http://profile.yahoo.com/HLHG2FWXZ6BZRPBSUU3Y65JXMU Lark

      They have these episodes on you tube! LOL at “Goo Punch”

      • http://twitter.com/MsRedboneBrite Tee Elyse

        Awwwwwww shoot!! I’m about to go watch all thirteen of them right now!!

  • http://www.facebook.com/people/Tiffanie-MadameGigglez-Thomas/665285721 Tiffanie MadameGigglez Thomas

    Oh and how could i forget how i loved Dee Dee? OMG he was my boyfriend… HA!!! Childhood….

  • ANTMilf

    I totally forgot about this show, I sure do remember watching it back in the day and was mad when it got cancelled. Glad that MN brought up this show.

  • http://www.facebook.com/people/Tiffanie-MadameGigglez-Thomas/665285721 Tiffanie MadameGigglez Thomas

    I LOVED this article cause i grew up on this show!

  • chanela

    i LOVED this show as a kid! i was like 5 or 6 when it came on.

    also, this show was the first time i had noticed the pattern on tv shows when the dad and brothers on a television show are dark black men, yet all the daughters (sometimes the mom too) are super light skinned with sometimes golden curly/wavy hair. lol

  • Ala1991

    I’ll love to see what the cast of gula gula island up to!

    • http://twitter.com/kishakeesh Kisha

      That was my show. I’ll sometimes catch the repeats with my son in the early mornings I believe on Nick Jr.

    • meemes

      I know the girl who played the cousin, Vanessa Baden, went to Florida State University. She was friends with my sister when I first enrolled in 2007. (I’m guessing she was maybe a junior or senior), and she worked at Old Navy. I never personally met her, but my sister says that she is very nice and pretty “regular”, if that makes sense….

    • Mia

      Oh I had such a crush on the boy in that show! Can’t remember his or his characters name, but I was in love! LOL

      • chanela

        RON!!!!!! lol

    • http://www.facebook.com/jasmine.robinson.9843 Jasmine Robinson

      LOL…I remember that show as well.

    • Aly

      yes that was a wonderful show!

    • http://twitter.com/Jazzyjezzie Jessiree Jenkins

      I’ve always wondered about the cast of Ghostwriter.

  • R2B

    Omg I was just thinking about this show!! #80sbaby